Art

Sticky: INTRODUCTIE

Soms is alleen een ontwerp voor een logo, affiche of website niet voldoende. In de gevallen dat er méér gevraagd wordt, komt Artvertisement met zeer verrassende ideeën, die tot een totaalconcept voor ieder willekeurig doel of merk leiden. Artvertisement zoekt hiervoor, indien nodig, de samenwerking op met andere creatieven en met de verbindingen die hiermee gelegd worden, ontstaan altijd vernieuwende, opvallende en leuke reclamecampagnes of -concepten.

Om terug te gaan naar het startpunt, klik op:

Pak Eens De Bus

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6
Slide 7

Marketingcampagne

Kupers Touringcars was op zoek naar een manier om het reizen met de bus meer onder de aandacht te brengen. De vele voordelen die het biedt zijn door Artvertisement vormgegeven met o.a. geïllustreerde buschauffeurs en een look & feel die doet denken aan een luchtvaartmaatschappij, om de bus net even ‘sexier’ te maken en de servicegerichtheid en veiligheid te benadrukken.

Klik op de afbeelding voor meer foto’s.

Meerssen Biedt Méér

Slide 1
Slide 2
Slide 3

Marketingcampagne

Meerssen is een gastvrije Limburgse gemeente met een ruim winkelaanbod. Het kan zich onderscheiden van andere steden en vooral van het webwinkelen met diverse sterke punten. Artvertisement heeft na een presentatieronde de opdracht gekregen om Meerssen op de kaart te zetten. De campagne ‘Even heerlijk offline winkelen’ geeft aan dat het in Meerssen om persoonlijke aandacht, kwaliteit en gemak draait en webwinkels absoluut niet het gevoel kunnen oproepen dat Meerssen wél in de genen heeft.

Conceptisch

Slide 1
Slide 2
Slide 3

Cartoon

Om het bedrijf Conceptisch begrijpelijker te maken voor de opdrachtgevers, zonder de bijzondere bedrijfsindentiteit te verliezen, zijn er stripfiguren ontwikkeld van alle werknemers. Een strip is een zeer effectieve manier om duidelijk te maken wat ieders kwaliteit en functie is. Het concept is zo afgeleverd, dat het als ‘bouwpakket’ (“Build your own …”) in Keynote-presentaties gebruikt kan worden door de werknemers.

Klik op de afbeelding om meer voorbeelden te zien.

Lowlands

Slide 1
Slide 2
Slide 3

Virtueel schilderen, 2007

Virtueel schilderen met de mobiele telefoon op het tentdoek van de Grolsch-tent op Lowlands: mobiele software op het festival downloaden en schilderende beweging maken met de telefoon.

Klik op de afbeelding om meer ontwerpen te zien.

Heineken

Slide 1

Campagne, 2005

Schoolopdracht waarbij een campagne binnen vijf minuten verzonnen moet worden: Heineken wil jaarlijks op oudjaarsdag een waarschuwing uitbrengen voor het uitgaanspubliek.